Friday, July 10, 2009

" syukur ? "

alhamdulillah..aku still hdup..still leyh jalan..
pd 10 july 2009..dlm pkul 9 mlm cmtuh r..kt mrr2 dr melawati otw nk ke melati..aku x-cident..nk kate truk,xtaw cmne nk ckap..kalo tgok kn tmpt kejadian,,korg akan tekejut sbb aku still bleh jalan..injury x setimpal dgn x-cident tuh..pnjg cite nye.pape pun..aku hnye luke skit n bengkak kt lutut jea n moto aku rosak skit jea..

so,,xtaw pe nk ckap,,samada dh fobia or x..sbb blik dr x-cident,aku still main koner n bwk laju..nie bkan nk poyo2 tp aku juz xjd takut or fobia..

7 comments:

A.K-88 said...

kesimpulan nya,tuhan nk tunjuk ko sumtink
ape tu
renung2 kan n selamat beramal

Luna Maya said...

salam kenal,
info yg menarik, thanks for sharing...

YnaaOhYnaa said...

syukur lah =)

mr.zoul said...

Pernah eksiden juga...lain kali hati2 k

DaNieL HafIz said...

Hehe len kali bawak keta 2 igt orang tesayang beb.

salam kunjungan
dunker-season.blogspot.com

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Anonymous said...

UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT/UT